Postupak kupnje
Pretraga proizvoda:
1. Pretraga prema kategoriji u kojoj je proizvod svrstan:
Ovu opciju koristite kada želite kupiti proizvod iz određene kategorije, ali još niste sigurni koji točno. Odaberite željenu kategoriju i potkategoriju (ako postoji); prikazat će vam se popis svih proizvoda unutar odabrane kategorije (potkategorije), zajedno sa slikom i kratkim opisom. Klikom na sliku ili naziv proizvoda otvara se detaljan opis i fotografija proizvoda.
2. Pretraga proizvoda prema ključnim riječima ili pretraživačkom nizu:
Ovu opciju koristite ako unaprijed znate koju vrstu proizvoda tražite ili želite kupiti određeni proizvod. U polje za pretragu unesite ključnu riječ koja opisuje vrstu ili naziv proizvoda, a zatim pritisnite ikonu povećala ili tipku Enter (možete i odabrati proizvod iz padajućeg izbornika). Prikazat će se popis svih proizvoda koji u nazivu sadrže unesenu ključnu riječ. Klikom na željeni proizvod otvara se njegov opis i fotografija.
Tehnički koraci koji vode do sklapanja ugovora:
Kada se odlučite za proizvod koji želite kupiti, najprije odaberite željeni okus i/ili težinu proizvoda (ako je potrebno), unesite količinu proizvoda koju želite naručiti i pritisnite narančasti gumb “Dodaj u košaricu”. Nakon dodavanja proizvoda, desno će se otvoriti prozor “Košarica” s popisom svih dodanih proizvoda.
Proizvodi u košarici
Kada dodate sve željene proizvode, kliknite na ikonu košarice u gornjem desnom kutu. Otvorit će se prozor s popisom svih odabranih proizvoda. Ako imate kupon za popust, unesite ga u polje “Imaš kod kupona?” i potvrdite klikom na “Primijeni”. Kliknite na gumb “Završi kupnju”. Sada možete mijenjati količinu proizvoda klikom na “+” ili “-” ili ih ukloniti iz košarice klikom na “x”.
PODACI O KUPCU (PRIJAVA)
Nije obavezno registrirati se za kupnju, ali preporučujemo registraciju jer registrirani korisnici imaju pristup povijesti narudžbi i dodatnim pogodnostima.
Ako ste novi korisnik i želite se registrirati, to možete učiniti prilikom kupnje označavanjem polja “Želiš se registrirati i osvojiti FIT bodove?”. Ako ste već registrirani, sustav će vas prilikom unosa e-mail adrese podsjetiti da već imate račun i ponuditi vam opciju “Prijava”.
Ako ste prijavljeni, podaci će se automatski popuniti u obrascu. Ako se adresa dostave razlikuje od adrese za izdavanje računa, označite polje “Želite dostavu na drugu adresu?” i unesite podatke za dostavu.
Ukoliko imate posebne napomene vezane uz narudžbu, možete ih upisati u predviđeno polje.
KUPONI I POKLON BONOVI
Ako imate kupon za popust, unesite ga u polje “Kod kupona” i potvrdite klikom na “Primijeni”.
NAČIN DOSTAVE
Odaberite željeni način dostave – GLS Slovenija ili Pošta Slovenije.
NAČIN PLAĆANJA
Odaberite jedan od dostupnih načina plaćanja.
PREGLED NARUDŽBE
Ako ste zadovoljni narudžbom, kliknite na gumb “Pošalji narudžbu”. Ako želite nešto promijeniti, možete to učiniti prije potvrde klikom na “Natrag na podatke o dostavi”.
Narudžba je potvrđena kada kupac primi automatski e-mail s potvrdom primitka narudžbe. Ako ne pronađete potvrdu u e-mail sandučiću, provjerite mape “Neželjena pošta/Spam” i “Promocije/Promotions”. Ako se e-mail nalazi u mapi “Spam”, označite ga kao “Nije neželjena pošta”.
Ova potvrda ne znači da je proizvod na zalihi ili da je otprema započela, već samo obavještava kupca da je sustav zaprimio narudžbu. U slučaju da proizvod nije dostupan, zadržavamo pravo otkazivanja dijela narudžbe koji se odnosi na taj proizvod, a kupca ćemo o tome obavijestiti putem e-maila ili telefona. Ako ste uspješno poslali narudžbu, a niste primili potvrdu, kontaktirajte nas na +386 1 43 66 024.
Tehnološki alati za ispravljanje grešaka prije slanja narudžbe
Tijekom svih faza kupovine imate mogućnost pregleda košarice klikom na ikonu košarice u gornjem desnom kutu. Tu možete promijeniti količinu proizvoda ili ih ukloniti:
- klikom na “x” uklonite proizvod iz košarice
- klikom na “+” povećajte količinu, klikom na “-” smanjite količinu ili unesite broj i potvrdite Enterom
Neposredno prije slanja narudžbe također možete provjeriti i ispraviti sve podatke.
Pohrana vaših narudžbi
Vaša narudžba pohranjuje se u našoj bazi podataka. Pregled narudžbe dostupan je u poslovnici Maxximum Shopa, Parmova ulica 51, Ljubljana, Slovenija tijekom radnog vremena (ponedjeljak – petak, 9:00 – 19:00).
Želimo vam ugodnu kupovinu!
Ekipa Maxximum Shopa