Plaćanje i dostava

1. Troškovi dostave

Za narudžbe iznad 50 EUR dostava je besplatna. U suprotnom, fiksni trošak dostave iznosi 5 EUR.

2. Načini plaćanja

Kod online kupovine omogućavamo sljedeće načine plaćanja:

  1. plaćanje putem PayPala ili karticama,
  2. plaćanje po predračunu (UPN nalogom) na naš poslovni račun,
  3. plaćanje karticom putem Stripe sustava.

Plaćanje putem PayPala

Kod plaćanja putem PayPala imate dvije opcije:

  1. možete platiti putem svog PayPal računa (odabirom opcije “Have a PayPal account?” i prijavom s korisničkim podacima).
  2. ako nemate PayPal račun, možete platiti kao “gost” putem kreditne ili debitne kartice (Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express) odabirom opcije “Don’t have a PayPal Account?”.

Plaćanje po predračunu putem bankovnog transfera

Podaci za uplatu generiraju se automatski i bit će vam poslani na e-mail. Prilikom uplate molimo vas da kao poziv na broj navedete broj narudžbe. Narudžba će biti poslana nakon što uplata bude vidljiva na našem računu.

3. Dostava

Naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku. Većinu narudžbi zaprimljenih radnim danom do 13:00 sati šaljemo isti dan ili najkasnije u roku od 2 radna dana. Ako neki proizvod nije dostupan na zalihi i vrijeme isporuke će biti duže od 2 radna dana, o tome ćemo vas odmah obavijestiti putem telefona ili e-maila.

Dostavljač GLS Slovenija d.o.o.

Dostavu obavlja naš partner GLS Slovenija d.o.o.. Paketi se dostavljaju u prijepodnevnim satima, stoga molimo da prilikom naručivanja navedete adresu na kojoj ćete biti dostupni u to vrijeme. Također, molimo unesite i svoj broj telefona kako bi vas dostavljač mogao kontaktirati. Dan prije dostave dobit ćete e-mail obavijest s brojem pošiljke. Status svoje pošiljke možete pratiti putem ove poveznice.

Tijek dostave

Dostavljač vam pri prvom neuspješnom pokušaju dostave ostavlja obavijest o prispjeloj pošiljci. Na obavijesti su navedeni broj paketa i telefonski broj dostavne službe. Ako se želite dogovoriti s dostavnom službom o preuzimanju pošiljke, molimo vas da ih nazovete na kontaktni broj kako biste dogovorili vrijeme dostave paketa. Također, možete se dogovoriti da vam paket bude dostavljen u paketnu trgovinu (Parcel Shop), gdje ga možete preuzeti sami uz predočenje broja paketa i osobnog dokumenta.

Ako ne stupite u kontakt s dostavljačem, on će pokušati ponovno dostaviti pošiljku petog radnog dana (nakon prvog pokušaja dostave). U slučaju da ni ponovna dostava ne bude uspješna, paket se vraća pošiljatelju.

Dostavna služba zadržava pravo na prikladan način provjeriti identitet primatelja robe (pregledom osobnog ili drugog dokumenta), kako bi se osiguralo da naručena roba bude uručena pravom primatelju.

GLS – Parcel Shop / paketne trgovine

Parcel Shop označava lokaciju na kojoj fizičke osobe mogu preuzeti paket.

Na mnogim lokacijama Parcel Shopova korisnici mogu preuzeti pakete 24 sata dnevno, dakle u bilo kojem trenutku. Paketi se nalaze u zatvorenom i osiguranom prostoru, stoga ne morate brinuti o njihovoj sigurnosti. Paket će vas čekati u dogovorenoj paketnoj trgovini 4 dana.

Dostavljač Pošta Slovenije

Naše proizvode dostavlja i naš poslovni partner Pošta Slovenije. Paket vam mogu dostaviti na bilo koju adresu, a možete ga i sami preuzeti u poštanskom uredu.

Ako vas u trenutku dostave nema na adresi na koju ste naručili paket, dostavljač će vam u poštanski sandučić ostaviti obavijest o prispjeloj pošiljci. Uz tu obavijest možete preuzeti paket u poslovnici vaše pošte već isti dan, a najkasnije u roku od 8 dana. Ako ne preuzmete paket u tom roku, on će biti vraćen pošiljatelju.