Opći uvjeti poslovanja

1. Općenito

Opći uvjeti poslovanja online kupovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot-1), Zakonom o zaštiti potrošača od nepoštenih poslovnih praksi (ZVPNPP), preporukama Gospodarske komore Slovenije i međunarodnim kodeksima za online i elektroničko poslovanje. Online trgovinu Maxximum Shop (u daljnjem tekstu “online trgovina”) upravlja tvrtka Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana, Slovenija, ID za PDV: SI93644396, matični broj: 1974408000 (u daljnjem tekstu “pružatelj usluge”).

Ovim Općim uvjetima poslovanja definiraju se pravila rada online trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca, kao i poslovni odnos između pružatelja usluge i korisnika kao kupca proizvoda iz ponude online trgovine.

Posjetitelj, korisnik i kupac online trgovine prihvaća dolje navedene uvjete korištenja. Prilikom naručivanja u online trgovini, kupac je posebno upozoren na cjeloviti tekst Općih uvjeta poslovanja. Smatra se da je kupac izvršenjem narudžbe upoznat s Općim uvjetima poslovanja i da ih u potpunosti prihvaća.

Maxximum Shop zadržava pravo izmjene sadržaja i Općih uvjeta poslovanja bez prethodne obavijesti.

2. Načini plaćanja

Pružatelj usluge omogućuje sljedeće načine plaćanja u online trgovini:

  • Plaćanje putem predračuna (UPN nalogom) na poslovni račun tvrtke
  • Plaćanje putem PayPala
  • Plaćanje kreditnim karticama putem sustava Stripe

Pružatelj usluge izdaje račun na trajnom mediju (papiru) s detaljno prikazanim troškovima. Kupac je u Općim uvjetima poslovanja obaviješten o mogućnosti odustajanja od ugovora i postupku povrata robe.

Preporučujemo da ispišete i spremite Opće uvjete poslovanja.

3. Valjanost ponude

Cijene se mogu promijeniti bez prethodne najave. Prilikom kupovine vrijede cijene u trenutku potvrde narudžbe.

4. Cijene

Sve cijene izražene su u eurima (€) i sadrže PDV.

Cijene ne uključuju troškove dostave.

Cijene vrijede u trenutku narudžbe i nemaju unaprijed definiranu valjanost, što znači da se mogu promijeniti do sljedeće izmjene. Maxximum Shop zadržava pravo izmjene cijena bez prethodne obavijesti.

Kodovi za popust: Svojim kupcima, pretplatnicima na newsletter ili pratiteljima na društvenim mrežama povremeno nudimo promotivne kodove, pomoću kojih mogu ostvariti popust. Kod za popust potrebno je unijeti prije završetka kupovine, u košarici – polje “Imaš kod kupona?”. Ako uneseni kod nije ispravan, prikazat će se poruka “Kupon ne postoji.” Nakon unosa ispravnog koda za popust, vrijednost popusta automatski se oduzima od ukupne cijene narudžbe, a prikazuje se preostali iznos za plaćanje. Kodovi za popust su vremenski ograničeni i mogu vrijediti samo za određeni proizvod, grupu proizvoda ili cijeli asortiman. Ako nije izričito navedeno, kodovi ne vrijede za proizvode na sniženju. Za jednu kupovinu može se iskoristiti samo jedan kod za popust. Popusti nisu isplativi u gotovini.

5. Troškovi dostave

Troškove dostave snosi kupac ako iznos narudžbe iznosi manje od 50 €. Fiksni trošak dostave je 5,00 €. Za narudžbe iznad 50 € dostava je potpuno besplatna.

6. Postupak kupovine

Slanje narudžbe povezano je s obvezom plaćanja i smatra se sklapanjem kupoprodajnog ugovora. Kupac slanjem narudžbe daje izričitu suglasnost za početak izvršenja ugovora tijekom roka za odustanak.

6.1. Tehnički koraci koji vode do sklapanja kupoprodajnog ugovora

U postupku kupovine korisniku (kupcu) dostupni su sljedeći tehnički koraci:

  • prijava u online trgovinu putem e-mail adrese,
  • pretraga pojedinačnog proizvoda u ponudi online trgovine,
  • odabir proizvoda za kupovinu,
  • dodavanje odabranog proizvoda u košaricu,
  • određivanje količine proizvoda u košarici,
  • pregled cijene odabranog proizvoda u odabranoj količini, uključujući obračunati porez,
  • odabir načina dostave proizvoda (vidi točku 7.),
  • odabir načina plaćanja (vidi točku 2.),
  • pregled narudžbe s odabranim načinom dostave i obračunatim troškovima dostave, ako se primjenjuju, te
  • potvrda i slanje narudžbe, čime se zaključuje kupovina (vidi točke 6.3. i 6.4.).

6.2. Tehnološki alati koji omogućuju prepoznavanje i ispravljanje grešaka prije slanja narudžbe

Prije slanja narudžbe korisniku (kupcu) omogućeno je:

  • vidjeti koje je proizvode odabrao i dodao u košaricu,
  • vidjeti cijenu pojedinog proizvoda i ukupnu cijenu odabrane količine proizvoda,
  • mijenjati količinu odabranog proizvoda i izračunati novi iznos,
  • ukloniti odabrane proizvode iz košarice ako ih ne želi kupiti te
  • izračunati pripadajući porez prema poreznoj stopi koja vrijedi za odabrani proizvod i njegovu cijenu (poreznu osnovicu).

Prije potvrde narudžbe korisniku (kupcu) omogućeno je promijeniti način dostave i način plaćanja.

6.3. Narudžba prihvaćena

Nakon slanja narudžbe korisnik (kupac) od pružatelja usluge putem e-maila prima obavijest da je narudžba prihvaćena. U roku od 1 sata nakon primitka te obavijesti korisnik (kupac) ima mogućnost otkazati narudžbu. Osim mogućnosti otkazivanja, nakon slanja narudžbe korisnik (kupac) ne može mijenjati njezin sadržaj. Korisniku (kupcu) su u njegovom profilu na web stranici pružatelja usluge uvijek dostupni detaljni podaci o statusu i sadržaju pojedine narudžbe.

Ako je kupac odabrao plaćanje putem predračuna, na svoju e-mail adresu primit će poruku s podacima za uplatu, sažetkom narudžbe i potvrdom o sklopljenom ugovoru.

Če je kupec kot način plačila izbral plačilo po predračunu, bo na svoj elektronski naslov prejel sporočilo o prejetem naročilu s podatki za nakazilo, povzetkom naročila ter potrdilom o sklenjeni pogodbi.

Pružatelj usluge nakon primitka narudžbe pregledava i provjerava dostupnost naručenih proizvoda. Ako određeni proizvodi nisu na zalihi, kupac će biti obaviješten i dogovorit će se o novom roku isporuke ili izmjeni narudžbe. Kupoprodajni ugovor za kupovinu naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i pružatelja usluge na ovoj je točki neopozivo sklopljen (vidi točku 8.).

6.4. Slanje robe

Pružatelj usluge u dogovorenom roku priprema i šalje naručene proizvode te o tome putem e-maila obavještava korisnika (kupca).

7. Način i rok isporuke

Pružatelj usluge obvezuje se da će naručene proizvode poslati u najkraćem mogućem roku. Većinu narudžbi zaprimljenih na radni dan do 13:00 sati šaljemo isti dan ili najkasnije u roku od 2 radna dana. Ako određenog proizvoda nema na zalihi i rok isporuke će biti duži od 2 radna dana, o tome ćemo te odmah obavijestiti putem telefona ili e-maila. Molimo te da prilikom prijave u sustav uneseš točne podatke kako bi mogao primiti ovakve obavijesti.

Dostavu proizvoda vrše naši poslovni partneri GLS Slovenija i Pošta Slovenije. Ako želiš odabrati drugačiji rok isporuke, molimo te da nas o tome obavijestiš putem telefona na +386 1 43 66 024, e-maila: narudzbe@maxximumshop.hr, ili da u napomeni prilikom narudžbe upišeš željeni rok isporuke.

8. Vaša narudžba (sklopljen ugovor)

Kupoprodajni ugovor između online trgovine Maxximum Shop i kupca smatra se sklopljenim u trenutku slanja narudžbe. Po sklapanju ugovora sve cijene i ostali uvjeti postaju nepromjenjivi i vrijede kako za online trgovinu tako i za kupca.

Kupac će potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru primiti na e-mail adresu koju je unio prilikom narudžbe, zajedno s obavijesti o prihvaćenoj i zaključenoj narudžbi. Vaša narudžba pohranjena je u našem digitalnom sustavu zaprimljenih narudžbi. Pregled svoje narudžbe možete ostvariti u poslovnim prostorima tvrtke Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana, Slovenija. Radno vrijeme podrške: ponedjeljak – petak: 9:00 – 19:00

Pružatelj usluge u suradnji s dostavnim partnerima Pošta Slovenije i GLS Slovenija dostavlja naručene proizvode isključivo na području Slovenije i Hrvatske. Ugovor je moguće sklopiti samo na hrvatskom ili slovenskom jeziku.

9. Povrat robe – pravo na odustanak od ugovora

Kod ugovora sklopljenih na daljinu, kupac ima pravo u roku od 14 dana obavijestiti pružatelja usluge da odustaje od ugovora, bez obveze navođenja razloga za svoju odluku. Rok za ostvarenje ovog prava počinje teći od dana kada je kupac zaprimio robu.

Ako je kupac već zaprimio robu i odluči odustati od ugovora, dužan je robu neoštećenu i u nepromijenjenoj količini poslati pružatelju usluge u roku od 14 dana od dana obavijesti o odustanku, osim u slučaju kada je roba uništena, oštećena, izgubljena ili je došlo do smanjenja količine bez kupčeve krivnje.

Kupac može pružatelja usluge o odustanku od ugovora obavijestiti putem e-maila narudzbe@maxximumshop.hr ili na adresu: Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana, Slovenija. Kupac može priložiti ovaj obrazac za povrat.

Dovoljno je da kupac robu vrati u roku za odustanak od ugovora, što se smatra službenom obavijesti o odustanku.

Adresa za povrat robe: Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana, Slovenija. Molimo da robu vratite u originalnom pakiranju. Proizvod mora biti neotvoren, neoštećen i u nepromijenjenoj količini. Kupac je dužan priložiti račun ili njegovu kopiju.

Pružatelj usluge kupcu će odmah vratiti sva izvršena plaćanja, najkasnije 14 dana od primitka obavijesti o odustanku od ugovora. Povrat novca vršit će se uplatom na kupčev osobni bankovni račun, koji mora biti dostavljen u postupku povrata. Gotovinska isplata nije moguća. Jedini trošak koji kupac snosi u vezi s odustankom od ugovora jest izravni trošak povrata robe.

Kupac može vratiti i robu koja je tijekom prijevoza uništena ili oštećena. U tom slučaju pružatelj usluge snosi trošak zamjene proizvoda. Ako je šteta na paketu vidljiva prilikom dostave, kupac ima pravo odmah odbijiti preuzimanje pošiljke.

10. Pravo na privatnost

Pružatelj usluge obvezuje se na trajnu zaštitu svih osobnih podataka od gubitka, zlouporabe ili neovlaštenog pristupa, u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Podaci će se koristiti isključivo za komunikaciju s korisnikom. Na temelju tvoje suglasnosti, tvoji osobni podaci koristit će se isključivo za slanje informativnih materijala, ponuda, računa i komunikaciju s tobom – uključujući marketinške aktivnosti i obavijesti o novostima putem različitih komunikacijskih kanala. Podaci korisnika ni u kojem slučaju neće biti proslijeđeni trećim osobama.

11. Sigurnost

Pružatelj usluge koristi odgovarajuće tehnološke i organizacijske mjere za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka te plaćanja. Trgovina u tu svrhu koristi SHA-256 SSL certifikat, koji je izdala za to ovlaštena organizacija.

Za sigurnost je odgovoran i sam korisnik, i to tako da osigura zaštitu svog korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajuću softversku i antivirusnu zaštitu svog računala.

12. Zaštita djece

Pružatelj usluge ne prihvaća narudžbe od osoba za koje zna ili sumnja da su djeca, osim ako za to postoji izričito dopuštenje njihovih roditelja ili skrbnika. Pružatelj usluge ne omogućuje slobodan pristup proizvodima ili uslugama koje bi mogle biti štetne za djecu.

Bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika, pružatelj usluge neće prikupljati nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu, niti će podatke dobivene od djece prosljeđivati trećim osobama, osim njihovim roditeljima ili skrbnicima.

Sva komunikacija namijenjena djeci bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati njihovu lakovjernost, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti.

13. Ograničenje odgovornosti

Pružatelj usluge redovito ažurira i održava točnost podataka objavljenih na svojim stranicama. Međutim, značajke proizvoda, njihova dostupnost i cijena mogu se promijeniti brže nego što se podaci mogu ažurirati na web stranici.

Cijene: prilikom unosa podataka može doći do grešaka, uključujući netočne cijene. U takvom slučaju pružatelj usluge zadržava pravo odustati od ugovora i o tome obavijestiti kupca u najkraćem mogućem roku nakon zaprimanja narudžbe. Kupcu će biti omogućeno otkazivanje narudžbe ili zamjena naručenog proizvoda.

Oznake proizvoda (deklaracije): pružatelj usluge nastoji osigurati da su opisi proizvoda i informacije navedene u odjeljku Hranjiva vrijednost ažurirane i točne. Ipak, usprkos našoj pažnji, može doći do nenamjernih grešaka ili nesklada između opisa na web stranici i deklaracije na samom proizvodu. Ispravni podaci o proizvodu uvijek su navedeni na njegovoj originalnoj deklaraciji.

Fotografije proizvoda: fotografije proizvoda u većini slučajeva prikazuju autentičan izgled proizvoda. Međutim, u nekim situacijama slike su simbolične i ne moraju nužno odgovarati stvarnim značajkama proizvoda.

Recenzije kupaca: recenzije kupaca objavljene na web stranici predstavljaju subjektivna mišljenja i ne jamče da će svi kupci imati iste rezultate ili iskustva s proizvodima.

Maxximum Shop ne snosi odgovornost za eventualnu štetu nastalu zbog korištenja web stranice, uključujući moguću štetu na korisnikovom hardveru, softveru ili drugim uređajima. Kupac je sam odgovoran za odgovarajuću antivirusnu i sigurnosnu zaštitu svog uređaja.

Pružatelj usluge ne preuzima odgovornost za fizička oštećenja, uništenje ili gubitak pošiljke nakon što je ista predana dostavnoj službi. Također, ne snosi odgovornost za manjak sadržaja u pošiljci ili ako pošiljka pokazuje znakove otvaranja. U slučaju oštećenja pošiljke, kupac je dužan pokrenuti reklamaciju kod dostavne službe (Pošta Slovenije ili GLS Slovenija). Ako kupac prilikom preuzimanja primijeti da je paket oštećen, može ga odmah odbiti i prijaviti problem. Pružatelj usluge će u suradnji s Poštom Slovenije ili GLS-om osigurati da reklamacija bude riješena u najkraćem mogućem roku.

Pružatelj usluge zadržava pravo izmjene uvjeta poslovanja u bilo kojem trenutku, na bilo koji način, bez obzira na razlog i bez prethodne obavijesti.

15. Pritužbe i sporovi

Pružatelj usluge poštuje važeće zakone i propise iz područja zaštite potrošača. Korisnici mogu prigovore, komentare, zahtjeve i izjave poslati putem e-maila na narudzbe@maxximumshop.hr ili klasičnom poštom na adresu: Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana, Slovenija. Postupak rješavanja pritužbi je povjerljiv.

Pružatelj usluge obvezuje se da će najkasnije u roku od 5 radnih dana kupcu potvrditi primitak pritužbe te ga obavijestiti o procijenjenom vremenu rješavanja i redovito ga informirati o tijeku postupka. Pružatelj usluge nastoji riješiti sporove sporazumno. Ako sporazumno rješenje nije moguće, za rješavanje svih sporova između pružatelja usluge i korisnika (kupca) isključivo je nadležno stvarno i mjesno nadležno sud u Ljubljani. Pružatelj usluge i korisnik (kupac) međusobno priznaju pravnu valjanost elektroničke komunikacije na sudu.

Za ove Opće uvjete poslovanja i sve sporove između pružatelja usluge i korisnika (kupca) primjenjuje se slovensko materijalno i procesno pravo, uz isključenje pravila međunarodnog privatnog prava koja bi upućivala na primjenu bilo kojeg drugog prava.

Za sva pravna pitanja koja nisu izričito regulirana ovim Općim uvjetima poslovanja primjenjuju se odredbe: Obveznog zakonika, Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu, Zakona o zaštiti osobnih podataka, Zakona o zaštiti potrošača.

16. Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim propisima, Maksimum d.o.o. ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

Maksimum d.o.o., kao pružatelj robe i usluga putem internetske trgovine na području Republike Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Potrošačima je platforma dostupna na sljedećoj poveznici: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Ova regulativa proizlazi iz: Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22/EZ.

17. Kolačići

Za potrebe web stranice koristimo sljedeće kolačiće:

Ime kolačićaSvrhaTrajanje
PHPSESSIDKolačić za korisničku sesiju.Sesija
cmscartKolačić za košaricu za kupnju.Sesija
cmstokenfKolačić korisničkog profila.Sesija
_gaGoogle analitycs2 godine
google.comGoogle postavlja 3 kolačića prilikom prikazivanja Google karte.2 godine
cookieCheckPohranjujemo tvoju odluku o korištenju kolačića.1 godina
last_seenTvoj preglednik pamti što si posljednje pregledavao i prikazuje ti to kasnije.1 mjesec

Pomoću ovih kolačića pratimo statistiku posjetitelja. Ovi kolačići ne sadrže nikakve osobne podatke i služe samo za osiguravanje jedinstvenosti posjeta. Više o Google Analytics kolačićima, njihovoj svrsi i trajanju možeš pročitati na web stranici Cookie statement. Ako želiš blokirati Google Analytics, to možeš učiniti na ovoj poveznici.

Više o kolačićima i njihovom trajanju možeš pročitati OVDJE.

Kako upravljati kolačićima?

Većina web preglednika omogućuje podešavanje kolačića. Kolačiće možeš prihvatiti ili odbiti putem postavki preglednika. Ako odbiješ kolačiće, i dalje možeš koristiti našu web stranicu, ali određene funkcije možda neće raditi ispravno.

U nastavku se nalaze poveznice s uputama kako možeš onemogućiti kolačiće u svom web pregledniku:


Želimo ti ugodnu kupovinu i zahvaljujemo na povjerenju.

Maksimum, d.o.o.

Datum zadnje izmjene: 22. 12. 2024.