Često postavljana pitanja

Narudžbe

Kako mogu naručiti proizvode iz online trgovine MaXXimum Shop?

Proizvode možete naručiti registracijom u online trgovini. Registracija je jednostavna i sve što trebate je vaša email adresa. Proizvode možete naručiti i putem e-mail adrese: orders@maxximum-shop.com.

Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Svoju narudžbu možete otkazati u roku od 1 sata od podnošenja narudžbe slanjem obavijesti na adresu e-pošte: orders@maxximum-shop.com, radnim danom od 09:00 do 19:00 sati.

Naručio sam i nisam primio potvrdnu e-poruku. Je li moja narudžba ispravno predana?

Prvo provjerite nalazi li se potvrdna e-pošta u mapi "Spam" iu internetskoj trgovini u odjeljku Moj račun - Povijest narudžbi. Ako vaša narudžba nije izgubljena, mora da je došlo do pogreške prilikom slanja narudžbe. Kontaktirajte nas na orders@maxximum-shop.com.

Dostava i troškovi dostave

Kada mogu očekivati ​​svoj paket?

Narudžbe se obrađuju i isporučuju tijekom radnog vremena, od ponedjeljka do petka. Svoj paket možete očekivati ​​u roku od četiri radna dana od datuma narudžbe. Ako naručite nakon 13 sati u petak, prvi dan četverodnevnog razdoblja počinje u ponedjeljak. Većina narudžbi (95%) poslanih prije 13 sati otprema se isti dan.

Koliki su troškovi dostave?

Dostava za narudžbe iznad 50,00 EUR je besplatna, za narudžbe ispod 30 EUR naplaćuje se jednokratni trošak dostave od 10,00 EUR.

Tko dostavlja pakete?

Pakete dostavljamo preko naših poslovnih partnera GLS Slovenije.

Što ako nisam kod kuće u vrijeme isporuke?

GLS: Ukoliko se u trenutku dostave ne nalazite na adresi na koju je isporuka naručena, kurir će Vam ostaviti obavijest o isporuci. Broj telefona dostavljača nalazi se na obavijesti i s njim možete dogovoriti sljedeću dostavu; također možete naručiti dostavu u neki od paketnih dućana ili paketomata.

Mogu li naručiti dostavu u svoj ured?

Ukoliko je odabrana dostava na poslovnu adresu, dostavljač će paket predati osobi ovlaštenoj za prihvat pošiljaka u tvrtki. Preporučamo da se prethodno dogovorite s osobom ovlaštenom za prihvat poštanskih pošiljaka u Vašoj tvrtki te, ukoliko ste odabrali plaćanje pouzećem, provjerite ima li primatelj pošiljke dovoljno gotovine kod sebe.