FAQ – često postavljana pitanja

Ispod možeš pronaći odgovore na najčešća pitanja.
Ako ne pronađeš odgovor, slobodno nas kontaktiraj – rado ćemo ti pomoći.

Narudžbe

Postupak kupnje u Maxximum Shopu je jednostavan. Odaberi željene proizvode, dodaj ih u košaricu, zatim posjeti blagajnu i ispuni obrazac za kupnju. Odaberi željeni način plaćanja i klikom na gumb „Kupi” potvrdi narudžbu. Ako ti je lakše, možeš naručiti i putem e-maila narudzbe@maxximumshop.hr ili telefonom na broj +386 1 43 66 024 (dostupni smo od ponedjeljka do petka od 9 do 19 sati i subotom od 9 do 13 sati).

Naravno, narudžbu možeš otkazati unutar 1 sata nakon slanja, tako da nam pošalješ poruku na narudzbe@maxximumshop.hr. Tijekom radnog vremena (pon-pet 9-19 h, sub 9-13 h) možeš nas i nazvati na +386 1 43 66 024.

Prvo provjeri nalazi li se e-mail s potvrdom u mapi „Neželjena pošta” („Spam”). Također možeš provjeriti status narudžbe u web trgovini, pod Moj račun – Povijest narudžbi. Ako narudžba nije evidentirana, moguće je da je došlo do greške prilikom slanja. U tom slučaju, kontaktiraj nas putem e-maila narudzbe@maxximumshop.hr ili telefona +386 1 43 66 024.

Ne možeš pronaći odgovor? Kontaktiraj nas

Dostava i troškovi dostave

Narudžbe obrađujemo i šaljemo radnim danima, od ponedjeljka do petka. Paket možeš očekivati u roku od četiri radna dana od trenutka slanja narudžbe. Ako naručiš u petak nakon 13 sati, prvi dan za računanje roka dostave je ponedjeljak. Većinu narudžbi (95%) zaprimljenih do 13 sati šaljemo isti dan.

Dostava je besplatna za narudžbe iznad 50,00 €. Za narudžbe ispod 50,00 € naplaćuje se fiksna dostava u iznosu od 5,00 €.

Pakete dostavljamo putem naših poslovnih partnera, Pošte Slovenije i GLS Slovenija. Tijekom naručivanja možeš odabrati željenog dostavljača.

GLS: ako te dostavljač ne pronađe na adresi, ostavit će ti obavijest o prispijeću pošiljke. Na obavijesti će biti naveden broj dostavljača, s kojim možeš dogovoriti novi termin dostave. Također možeš odabrati dostavu u jednu od paketnih trgovina ili paketomata. Više informacija o dostavi možeš pronaći ovdje.

Pošta Slovenije: ako poštar ne zatekne nikoga na adresi, ostavit će ti obavijest u sandučiću, a paket možeš preuzeti u najbližoj svojoj poslovnici pošte.

Ako tvoja narudžba kasni dulje od 4 radna dana, molimo te da nas što prije kontaktiraš na +386 1 43 66 024 ili putem e-maila narudzbe@maxximumshop.hr. U većini slučajeva, problem nastane ako se obavijest o pošiljci izgubi. Za preuzimanje paketa u svojoj poslovnici bit će ti potrebna brojka za praćenje pošiljke.

Naravno! Ako odabereš dostavu na poslovnu adresu, dostavljač će paket predati ovlaštenoj osobi u tvom poduzeću. Preporučujemo da se unaprijed dogovoriš s osobom koja zaprima pošiljke.

Ponudba, cene, akcije

#

#